دسته‌بندی نشده

انواع شیر برقی آسکو

انواع شیر برقی آسکو

انواع شیر برقی آسکو، محصولاتی هستند که در نمایندگی ASCO به بازار عرضه می‌شوند. شرکت‌های این گروه، که به هم ادغام شده‌اند، همگی جزء شرکت‌های معتبر و بزرگ در حوزه صنعت هستند.

شیر برقی آسکو ASCO با اعمال جریان الکتریکی به سلنوئید، میدان مغناطیسی ایجاد می‌کند که نیروی مغناطیسی را به پیستون درون سلنوئید منتقل کرده و آن را حرکت می‌دهد. این حرکت هسته، باعث باز یا بسته شدن مجرا می‌شود.

به عبارت دیگر، شیر برقی هیدرولیک نوعی شیر هیدرولیک بوده که با اعمال نیروی الکتریکی، جریان سیال را در یک سیستم هیدرولیک قطع و وصل کرده یا میزان آن را تنظیم می‌کند. این شیر هیدرولیک حاوی یک شیر است که به یک مکانیزم برقی (سولنوئید) که دارای قابلیت قطع و وصل جریان سیال و یا کنترل آن بوده، متصل می‌شود.

معرفی انواع شیر برقی آسکو

آسکو طیف گسترده ای از شیرهای برقی را در انواع مختلف ارائه می دهد. برخی از رایج ترین انواع شیرهای برقی آسکو عبارتند از:

  • شیرهای برقی دیافراگمی

این شیرها دارای یک دیافراگم لاستیکی یا فلزی هستند که توسط یک سیم پیچ مغناطیسی حرکت می کنند. شیرهای برقی دیافراگمی برای گروه متنوعی از سیالات نظیر آب، هوا، روغن و گازها مناسب هستند.

  • شیرهای برقی پیستونی

این شیرها دارای یک پیستون هستند که توسط یک سیم پیچ مغناطیسی حرکت می کند. شیرهای برقی پیستونی برای سیالات با فشار بالا مناسب هستند.

  • شیرهای برقی توپی

این شیرها دارای یک توپ بوده که توسط یک سیم پیچ مغناطیسی حرکت می کنند. شیرهای برقی توپی برای سیالات با فشار بالا و جریان زیهد کاربری دارند.

آسکو همچنین شیرهای برقی با عملکردهای خاص مانند شیرهای برقی با عملکرد 2/2، شیرهای برقی با عملکرد 3/2 و شیرهای برقی با عملکرد 4/2 ارائه می دهد.

همانطور که بیان شد، شیرهای برقی آسکو از نظر اندازه ها، فشارها و دماها متنوع هستند. آنها برای کتربردهای مختلفی از جمله صنایع غذایی و آشامیدنی، صنایع شیمیایی، صنایع نفت و گاز و صنایع تولید مناسب هستند. برای تهیه این محصول می‌توان به سایت تجهیزات پنوماتیک پرشین صنعت مراجعه کرده و با خیالی آسوده این محصولات را تهیه و خرید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *